بهترین دکتر درمان زگیل تناسلی زنان در مشهد

درمان زگیل تناسلی واژن زنان در مشهد

دکتر اذر اشکذری بهترین متخصص زنان در مشهد برای درمان زگیل تناسلی، واژن و مقعدی در مشهد . زگیل تناسلی از شایع ترین بیماری های عفونی پوستی است که امروزه در میان افراد زیادی دیده می شود. زگیل های تناسلی در اثر ویروس پاپیلومای انسانی ( HPV ) ایجاد می شوند . زگیل های تناسلی هم بر زنان و هم بر مردان تاثیر می گذارند ، اما زنان نسبت به عوارض آسیب پذیرتر هستند.

زگیل تناسلی چیست؟

زگیل های تناسلی برامدگی های ریزی هستند و در دستگاه تناسلی ظاهر می شوند . آنها در واقع یک عفونت مقاربتی ( STI ) ناشی از برخی گونه های ویروس پاپیلومای انسانی ( HPV ) هستند . زگیل های تناسلی می توانند باعث ایجاد درد ، خارش و اذیت شوند .عفونت HPV به ویژه در زنان نیازمند توجه است زیرا برخی از انواع HPV می تواند باعث سرطان دهانه رحم و گردن رحم شوند .

علائم،نشانه های زگیل تناسلی چیست؟

  • خارش یا خونریزی از ناحیه تناسلی یا مقعد
  • توده یا توده بدون درد در اطراف واژن، آلت تناسلی یا مقعد
  • شریک جنسی که زگیل تناسلی دارد.
  • افرادی که به بیماری ایدز، دیابت و یا بیماری های که مجبور به مصرف داروهای کورتون هستند بیشتر به زگیل تناسلی مبتلا می شوند.

راه های انتقال زگیل تناسلی

راه انتقال این بیماری از طریق تماس جنسی می باشد. انتقال از راه های دیگر وجود دارد اما به ندرت از طریق روش های دیگر انتقال می یابد.

درمان زگیل تناسلی

دستگاه ایمنی بدن در بیشتر افراد پس از مدتی بدن را از ویروس زگیل تناسلی پاکسازی می‌ کند . هدف درمان‌ های زیر ، برداشتن ضایعات زگیل تناسلی است . بسته به نظر پزشک از دارو های موضعی مثل پودوفیلین یا سایر روش ها مانند لیزر ، کرایوتراپی و غیره ‌استفاده می شود .

چگونه زگیل تناسلی را کنترل کنیم؟

  1. به دکتر اذر اشکذری بهترین متخصص زنان در مشهد برای درمان زگیل تناسلی در مشهد مراجعه کنید.

  2. از تیغ و مواد موبر برای زدودن مو های ناحیه تناسلی استفاده نکنید و به جای آن از ماشین های اصلاح سر با شماره نه چندان کم استفاده کنید .
  3. از خاراندن ناحیه تناسلی پرهیز کنید .
  4. از خشک کردن ناحیه تناسلی بصورت مالشی پرهیز کنید .
  5. از لیف برای شستشوی ناحیه تناسلی استفاده نکنید .
  6. تا حذف کامل ضایعات دفعات رابطه جنسی با همسر را کاهش دهید .
  7. رابطه های جنسی غیر ایمن را حذف کنید .
  8. در روابط جنسی از کاندوم استفاده کنید .
  9. معاینه ی دوره ای توسط خود بیمار و نیز پزشک با درشت نمایی و نور مناسب .

درمان زگیل تناسلی زنان در منزل،خانه

سرکه ی سیب یک ماده ی ضدعفونی کننده ی بسیار قوی است که می تواند بسیاری از عفونت های پوستی را برطرف کند. اثرات سرکه ی سیب بر درمان این نوع زگیل ها مورد تایید اطبای طب سنتی قرار گرفته است. برای درمان این بیماری در ناحیه ی تناسلی، واژن، مقعد و یا دهان می توانید آنها را به طور روزانه با سرکه شستشو دهید.

همچنین یک پنبه ی کوچک و تمیز را به کمی سرکه ی سیب آغشته کنید و به آرامی بر روی زگیل تناسلی خود بمالید و پس از 20 دقیقه پوست خود را با آب ولرم بشویید و خشک کنید. برای گرفتن نتیجه ی بهتر می توانید کمی ترب له شده یا سیر و پیاز رنده شده را با سرکه ترکیب کنید.

درمان خانگی زگیل تناسلی با عسل

هر روز کمی عسل را به طور مستقیم بر روی زائده های خود بزنید و اجازه دهید که مدتی بر روی آنها باقی بماند و جذب شود. این عمل را هر روز تکرار کنید. همچنین هر روز صبح که بیدار می شوید کمی عسل را با یک لیوان آب گرم ترکیب کرده و میل نمایید.

تشخیص زگیل تناسلی

تنها راه تشخیص بیماری زگیل تناسلی از طریق معاینه و نمونه برداری می باشد. نمونه برداری فقط در مورد تست غربالگری به اثبات رسیده است و در مواردی می تواند موجب پیشگیری گردد. زمانی که فرد برای معاینه به متخصص زنان و زایمان مراجعه می نماید بهترین راه بررسی و ارزیابی پیشابراه می باشد.

هزینه درمان زگیل تناسلی

به هر صورت لیزر درمانی روش نوینی است که جزء پیشرفته ترین و موثرترین روش های درمانی در دنیای پزشکی محسوب می شود و واضح است که به علت استفاده از تکنولوژی بالاتر و تجهیزات مدرن تر نسبت به سایر روش های درمانی کمی گران تر می باشد. از طرفی وضعیت بالینی بیمارانی که به زگیل های تناسلی مبتلا هستند با یکدیگر متفاوت است.

ممکن است بیمار با چند عدد زگیل ریز در ناحیه ی واژن، آلت تناسلی یا مقعد برای انجام لیزر درمانی مراجعه کند و بیمار دیگری در وضعیت وخیم تری قرار داشته باشد.

بنابراین نمی توان یک قیمت واحد و مشخص برای این کار در نظر گرفت. با انجام معاینه و بررسی تعداد و اندازه ی زگیل های تناسلی شما می شود میزان هزینه ی لیزر درمانی شما را به طور قطعی تعیین کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر از هزینه ها می توانید با تلفن های مرکز ما تماس حاصل نمایید. همکاران ما صمیمانه پاسخگوی سوالات شما خواهند بود و راهنمایی های لازم را در این زمینه ارائه می دهند.

دکتر اذر اشکذری بهترین متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در مشهد

دکتر اذر اشکذری بهترین متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در مشهد

ادرس مطب مشهد  احمداباد  پاستور 1  پلاک  30

نلفن تماس  38404055-051

برای دیدن فیلم های عمل زایمان و لابیاپلاستی به صفحه اینستاگرام دکتر اذر اشکذری یا کانال اپارات مراجعه کنید.

نوبت دهی اینترنتی دکتر اذر اشکذری

5/5 - (11 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *